My Blog

De kunst van het leren

Tot de vier aspecten van het curriculum behoren culturele geschiedenis, relaties tussen landen, taaltheorie en prosodie bij het leren van talen. De basis voor ontwikkelingsactiviteiten is dan ook de les cultuurgeschiedenis.

We hebben voor de lessen cultuurgeschiedenis gekozen voor een audiomethode omdat deze anders was dan de normale lesmethodes. We ontdekten dat studenten meer reageerden op colleges met demonstraties. De studenten leerden veel van de historische demonstraties die ze anders niet zouden hebben geleerd van colleges, waarin de docent uitgebreid aan het woord was en demonstreerde.

De relatiedemonstratie was ook boeiender voor de studenten. Ze waren in staat om een ​​sociaal doel van elke revolutie te ontwikkelen en hoe deze een rol speelde in de ontwikkeling van de moderne samenleving. Daarmee ontwikkelden onze studenten vooraf vragen, evenals een strategie waarin ze hun ideeën in een orale parade zouden presenteren.

Zoals ik had verwacht waren de lessen cultuurgeschiedenis geslaagd. Tijdens de geschiedenisles gaf de leraar geselecteerde feiten uit de menselijke geschiedenis, de belangrijkste gebeurtenissen en stammen van die tijd. De studenten konden geschikte scenario's selecteren en de oorzaak en gevolg, en de ontwikkeling van de verschillende culturen onderzoeken.

Het meest uitdagende aspect van de sociale studies was het schrijfgedeelte. Ik moest het vooral over de geschiedenis van Nederland hebben, en vooral over de gebeurtenissen in de aanloop naar het heden. Maar uiteindelijk had ik de kans om de studenten te leren over het effect van de geschiedenis van de wereld op de wereld, en hoe de acties van de vorige generaties een impact hebben gehad op de huidige wereld.

De belangrijkste leerobjecten van de Nederlandse klas zijn de mensen. Ik gebruikte mijn algemene lessen over de samenleving en cultuur van Nederland, en mijn studenten hadden de mogelijkheid om dieper te graven in de betekenis van specifieke gebeurtenissen die in het land hadden plaatsgevonden, en wat er van die mensen uit een bepaalde periode in de geschiedenis was geworden.

Tok liegt vooral over de politiek. Andere onderwerpen zoals cultuur, onderwijs en motivatie gaan over de relatie tussen beschavingen en hun ontwikkeling, de internationale impact van gebeurtenissen, de betekenis van kunst en literatuur etc. Maar volgens Huib (2006) is cultuur de test van Lugansk (Laps) . Ben ik het ermee eens? Het stimuleren van leren ligt in de relatie tussen de leraar en de opgedane kennis.

Nederlandse klaslokalen zijn soms koud en enigszins synthetisch. De sfeer verandert echter, want steeds meer leerlingen leren naar het voorbeeld van hun docenten. Ze ontwikkelen het vermogen om te delen en te leren met anderen, (cholars)kennis wordt ontwikkeld en studenten leren samenwerken.

In het leerproces wordt actief naar kennis gezocht en lerenden lijken actief op zoek te gaan naar kennis. Of het nu gaat om het lezen van een nieuwe tekst in het Engels, of het vinden van de ingewikkelde logica van een wetenschappelijk wetboek, studenten lijken een doel te hebben en de kennisresultaten maken me erg blij.

Wat ik ten slotte begon te beseffen, is dat het nieuwe vocabulaire dat op Doelwoordenschat werd gebruikt, toevallig bijna precies overeenkwam met het vocabulaire van de studenten.

Het ging dus ongeveer als volgt:

Een wiskundeleraar moest uitleggen wat hij zijn leerlingen leerde. Hij begon: "Ok, wat we vandaag gaan doen, is werken met kunstbloemen die 'viooltjes' worden genoemd… Ik zal een paar voorbeelden schrijven en jij schrijft in het Engels wat deze woorden betekenen."

Het blijkt dat zelfs de kleurenwoordenschat aangeleerd kan worden!

Zou dat werken voor ons kleurenvocabulaire?

Een pagina met resultaten weergeven?

Ja, het blijkt dat zelfs ons kleurenvocabulaire aangeleerd kan worden! Overweldigd door nieuwsgierigheid besloot ik de oefeningen te doen en te kijken welke student de Vertaalolympische Spelen zou winnen! (Als je geïnteresseerd bent in de Insted nationaliteitssite, ga dan naar mijn blog voor "Hoe win je de Olympische Spelen voor vertalingen".)

Ik werkte tot tien reeksen oefeningen uit en legde elke reeks oefeningen in het Engels uit. Ik varieerde de gebruikte klanken en het begin van de oefeningen door nieuwe woorden in te voeren.

Daarna speelde ik met desaturaties en tonen.

Wat leert het volgende ons?

(1) De student die wordt geleerd te observeren en vervolgens te observeren wat anderen doen, leert veel.

(2) We leren dat er geen vaste regels zijn.

(3) Door een model te construeren waarover we het eens zijn, is er ruimte voor variatie.

(4) Leren omvat woordenschat omdat het zo vaak wordt gebruikt.

(5) Realistische termen voor abstracte ideeën kunnen worden beschreven op een manier die leerlingen aanspreekt.

Dit artikel schrijven.

Het enige dat de auteur weet, is om de praktische wereld te onderwijzen en te instantiseren.

Tot slot, hopelijk kan iets dat anderen helpt de kennis ook op te nemen het uitgangspunt zijn!<|einde van serieus!

god zegeningen– Een zegen voor alle gelegenheden!<|endof  life longsundoing More Than a ongedaan gemaakt. God. Een zegen voor al het vasten, een helpende hand op alle hulp, uitstel van gezondheidsnood. Houd van elkaar gedurende het hele leven.<|einde van het leven.